Методична робота в ліцеї здійснюється за трьома формами:

Система оцінювання навчальних досягнень учнів ліцею

Нормативна база


Про інструктивно-методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметівінтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 20242025 навчальному році

✅ЗАВАНТАЖИТИ

Методичні рекомендації до 2024-2025 навчального року від Вінницької академії безперервної освіти

На допомогу методисту: Науково-методична серія. Випуск №9 До нового навчального року Інформаційно-методичні рекомендації: Укладачі: О.Рябоконь, О.Лесик - Вінниця: КЗВО "ВАБО", Видавничий відділ, 2024.

ІНФОРМАЦІЙНО-МЕТОДИЧНИЙ ВІСНИК.МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО 

2024-2025 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ

Кафедра філології та гуманітарних наук

Відділ культури і мистецтв

 Методичні рекомендації щодо особливостей викладання навчальних предметів мистецької освітньої галузі в закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році 

 Методичні рекомендації щодо планування роботи та діяльності бібліотеки закладу освіти у 2024-2025 навчальному році

Відділ суспільно-гуманітарної освіти

 ІНСТРУКТИВНО-МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2024-2025 навчальному році

 Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу та викладання навчальних предметів/інтегрованих курсів у закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році

Відділ українознавства

 Методичні рекомендації щодо викладання українознавства в 2024-2025 навчальному році

Відділ української мови та літератури, мов національних меншин і зарубіжної літератури

 Методичні рекомендації щодо викладання предметів мовно-літературної освітньої галузі (українська мова та література, зарубіжна література, польська мова, інтегровані курси) в закладах загальної середньої освіти Вінницької області у 2024/2025 н.р.

 МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПЛАНУВАННЯ Й ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У 2024-2025 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ

Відділ іноземних мов

 Методичні рекомендації щодо викладання іноземних мов у закладах освіти Вінницької області у 2024/2025 н.р.


Кафедра педагогічних наук, професійної та початкової освіти

Відділ основ безпеки життєдіяльності та охорони праці

 Методичні рекомендації щодо викладання інтегрованих курсів соціальної і здоров’язбережувальної освітньої галузі (5-6 та 7 класи) та предмету «Основи здоров’я» (8-9 класи) у 2024-2025 навчальному році

Відділ військово-патріотичного виховання, основ здоров’я та фізичної культури

 Особливості викладання фізичної культури в закладах загальної середньої освіти у 2024/2025 навчальному році

 Кузьменко Ю.В., Маляр О.І. Особливості підвищення кваліфікації педагогічних працівників з питань надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу

 Пташнік Н.М. Аксіологічний підхід до формування громадянських компетентностей дітей дошкільного віку


Кафедра управління та адміністрування

Відділ управління освітніми закладами

 Методичні рекомендації «Технології реалізації управлінських рішень. Нарада при директорові»

Відділ інформаційних технологій та видавничої діяльності

 Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2024/2025 н.р.

Відділ координації методичної роботи

 Методичні рекомендації відділу координації методичної роботи на 2024/2025 навчальний рік

Лабораторія профільної освіти

 Як забезпечити компетентнісний підхід в освітньому процесі НУШ: методичні рекомендації

 Пойда С.А. Методичні рекомендації з організації інформаційно-освітнього середовища закладу загальної середньої освіти

 Кухарчук П.М. Методичні інновації на 2024-2025 навчальний рік

 


Кафедра психології

Відділ дошкільної осівти

 Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в закладах дошкільної освіти на 2024-2025 рік в умовах воєнного стану

Відділ початкової освіти

 2024-2025 навчальний рік: освітні пріоритети. За результатами українських досліджень

Відділ виховної роботи

 Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу у 2024-2025 навчальному році у закладах позашкільної освіти

 Реалізація діяльнісного підходу у виховному процесі Нової української школи


Кафедра екології, природничих та математичниї наук

Лабораторія біології та екології

 Інструктивно-методичні рекомендації щодо навчання предметів «біологія», «біологія і екологія» у 2024/2025 навчальному році

Лабораторія географї та природознавства

 Інструктивно-методичні рекомендації щодо навчання предмету «географія» у 2024/2025 навчальному році

Лабораторія хімії

 Інструктивно-методичні рекомендації. Природнича освітня галузь. Хімія

Лабораторія фізики та астрономії

 Методичні рекомендації щодо навчання змісту предметів «Фізика», «Фізика та астрономія» у 2024-2025 навчальному році

Лабораторія математики

 Інструктивно-методичні рекомендації щодо реалізації математичної освітньої галузі у закладах освіти у 2024-2025 навчальному році

Лабораторія технологій

 Методичні рекомендації щодо організації навчання здобувачів освіти у технологічній освітній галузі у 2024/25 навчальному році

 Тарасенко Г.С. ЗБЕРЕЖЕМО КРАСУ ФАУНИ ПЛАНЕТИ ЗЕМЛЯ (методичні рекомендації для вчителів основної школи щодо організації еколого-освітньої роботи в позаурочний час відповідно до календаря екологічних дат та подій)

 Поліщук В.М. Методичні рекомендації до теми: «Європейська концепція еколого-збалансованого природокористування в ринковій економіці»

(Наказ МОН № 1093 від 02.08.2024 року) Затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання 

Оцінювання навчальних досягнень учнів з особливими освітніми потребами


Збірник «Інноваційний простір учителя НУШ: кейси методичних матеріалів для 5-6 класів НУШ»

*Інформаційно-методичний вісник КЗВО "Вінницька академія безперервної освіти".Методичні рекомендації до 2023-2024 н.р.


Коментарі