Оцінювання НУШ
Державний стандарт базової середньої освіти (завантажити)
Про затвердження рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання (завантажити)
Про окремі питання оцінювання результатів навчання (завантажити)
Вебінар «Як оцінювати учнівство 5–9 класів НУШ»
Оцінювання в НУШ: планування, види навчальної діяльності й фіксація результатів
Пам`ятки для оцінювання за групами результатів від видавництва "Ранок" (завантажити)
Оцінювання – невід'ємна складова освітнього процесу. Усе більшого визнання й популярності здобуває нині формувальне оцінювання, що є не даниною модним тенденціям, а вимогою часу, необхідним елементом оновлення освітньої системи. На весняних канікулах педагоги ліцею активно працювали у двох секціях, де розглядати техніки та елементи формувального оцінювання. Аби оцінювання стало формувальним, система прийомів, що вчитель застосовує під час навчання, має ґрунтуватися на певних ціннісних орієнтирах. Зокрема, для успішного застосування формувального оцінювання навчальний процес має бути організований у такий спосіб, щоби спонукати кожного учня бути активним його учасником, а не пасивним “отримувачем” знань і оцінок. Має бути створена така атмосфера навчання, за якої учні не бояться “йти на ризик” – ставити запитання, робити помилки й показувати, чого вони ще не вміють або не знають. Результатом роботи наших педагогів на предметних методичних комісіях стали корпоративні ToolBox з найбільш цікавими та доцільними техніками формувального оцінювання з різних предметів.