Методична робота в ліцеї здійснюється за трьома формами:

Система оцінювання навчальних досягнень учнів ліцею

Ліцей постійним прагне нових тем і сучасних форматів!

    Цього разу більше 30 вчителів узяли участь у новому для нашого ліцею заході - ТЕD-конференції. Тема надзвичайно актуальна для такого технологічного ХХІ століття - «Людина і цифрове суспільство. Штучний інтелект замінить учителя?» Спікери протягом 8 хвилин висловлювались щодо місця штучного інтелекту у сучасній освіті і разом з іншими учасниками шукали відповіді на питання: ШІ – це суперник чи помічник, ризики і переваги ШІ, як використовувати і співпрацювати? Висновок очевидний: якість штучного інтелекту залежить від  нас!

Його використання – неминуче, адже ШІ – це вже частина життя наших учнів, адже саме молодь найбільш відкрита до усього нового. Завдання вчителя – мудро підтримати, скерувати, навчити критично осмислювати отриману інформацію. А для того, щоб почуватися впевнено з новітніми технологіями, потрібно постійно навчатися. Наприклад, під час семінарів-тренінгів, які були організовані для усіх зацікавлених учителів під час зимових канікул. Тема – «Місце штучного інтелекту в сучасній освіті». Учасники познайомилися з можливостями ШІ та дійшли висновку, що майбутнє освіти у співпраці учителя та штучного інтелекту. Було проаналізовано і ризики використання ШІ. 1. Фейки і дезінформація. Ідея про те, що технології можна використовувати для поширення брехні та неправди, не нова. Люди робили це за допомогою книг і листівок протягом століть. З появою текстових процесорів, лазерних принтерів, електронної пошти та соціальних мереж це стало набагато простіше. 2.Кібербезпека. Кіберзлочинці не припинять створювати нові інструменти. Так само як і люди, які хочуть використовувати ШІ для розробки ядерної зброї та біологічних атак. Зусилля, спрямовані на те, щоб зупинити їх, повинні продовжуватися в тому ж темпі.На глобальному рівні існує пов’язаний з цим ризик: гонка озброєнь за ШІ, який може бути використаний для розробки і запуску кібератак проти інших країн. Кожен уряд хоче мати найпотужнішу технологію, щоб стримувати атаки своїх супротивників. Цей стимул не дати нікому випередити себе може спровокувати гонку зі створення все більш небезпечної кіберзброї....


Коментарі