Методична робота в ліцеї здійснюється за трьома формами:

Система оцінювання навчальних досягнень учнів ліцею

Академічна свобода вчителя

    Учителі ліцею активно працюють навіть під час весняних канікул, продовжуючи вдосконалювати методичні підходи та обговорювати важливі питання. Цього разу педагогів об’єднала актуальна для сучасної школи тема — «Академічна свобода вчителя». Для того, щоб обговорення було більш продуктивним, обрали вже перевірену форму роботи — тематичну педраду після перегляду фільму. У центрі уваги була стрічка «Учитель року», яка висвітлює творчий підхід педагога. Після педагогічної ради відбулися засідання предметно-методичних комісій, де педагоги активно обговорювали роль академічної свободи вчителя у сучасному навчальному процесі та способи її підтримки.

Академічна свобода вчителя є важливим елементом демократичного підходу в освіті. Вона має два основних аспекти: творчий і організаційний. Творча академічна свобода дозволяє вчителю вибирати методи, техніки та засоби навчання, що найкраще відповідають потребам учнів і дозволяють реалізувати індивідуальний підхід до кожного учня. Це сприяє розвитку творчих здібностей вчителя, забезпечує можливість для експериментування та інновацій в освітньому процесі.

Організаційна академічна свобода стосується здатності вчителя приймати рішення щодо організації навчального процесу, визначення тем, форм і методів оцінювання учнів. Вона забезпечує гнучкість у плануванні уроків, можливість адаптації навчальної програми до актуальних вимог та змін у суспільстві.

Педагоги підкреслили важливість підтримки цих двох аспектів академічної свободи для ефективного та всебічного розвитку учнів, а також для створення атмосфери довіри та співпраці між вчителями, учнями та адміністрацією.